2015. július 30., csütörtök

TÖMEGES JÓKÍVÁNSÁG - NESZESEMMIFOGDMEGJÓL - NEM MINDENKINEK DE !

" SÁNTÍT ! - sokaknak de belegondolkodásra nem megsértődésre !
- Erőlködik a világ, hogy szebb és jobb legyen és személyesebb szeretettel telibb stb bla bla bla..én is Te is mindenki teszi valahogy ...hol bukdácsolva hol fényt fo...va.... de mégis megszenvedve igyekszünk valahogy .. jobbak szebbek lenni ..
De mégis... a SZEMÉLYES SZERETETRE VÁGYSZ ..MIKÖZBEN A SZEMÉLYTELENSÉGET KÖVETED (jó nem TE de TE esetleg )
például egy apró de hatalmas dolog.... 
- NÉVNAPOK ..kiírod hogy például " Minden Micike nevű ismerősömnek boldog névnapot szívből bla bla bla " majd hozzárendeled a nevüket hogy megkapják a SEMMIT MONDÓ TÖMEGES ÜZENETET..
Szerinted...ez milyen energiákat ad át ? Aztán el vagy ájulva magadtól és repkedsz, hogy TE mindenki fele milyen oltári figyelmes vagy.... ugye viccelsz ???? - nézd el nekem szelíden mondom !
pontosan azt " nem veszem a fáradtságot, hogy külön írjak itt van nesze ba...meg tied...olvasod nem olvasod én kívántam oszt jóccakát "
Szerinted..EBBEN VAN SZERETET ?
UGYANEZ A KÖRLEVELEK , KÖRKÍVÁNSÁGOK ... BÁRMILYEN ÜNNEPKOR....
ÉS CSODÁLKOZOL......HOGY ..SZEMÉLYTELENKÉNT HALAD NÉHA AZ UTAD...MERT A SORSOD VELED IS EZT TESZI..."NESZEBA...MEG ITT VAN ELVESZED NEM VESZED ÉN ADTAM OSZT MEGTALÁLOD VAGY SEM AMIT ADTAM..JÓCCAKÁT "
ÉREZD ÁT........ ÉS VÁLTOZTASS HA ...MOST ELSZÉGYELTED MAGAD PICIT MAGAD ÉS SZERETTEID....FELE.... VAGY AZOK FELE AKIKNEK CSAK TÉNYLEG ÍGY ODAHÁNYTAD A SEMMIT EDDIG !
és TE se örülj aki ezeket kaptad mert mostmár ..kicsit más szemmel fogod olvasni látni ..ha ilyet kapsz ..ugye ugye....
mindig érdemes változtatni !
szeretettel
Meleron
"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése