2015. július 4., szombat

SOKATOKNAK DE NEM MINDENKINEK -GYEREKKOR... SZARSÁGOK ...KELLETTEK !

MERT SOKAN VOLTATOK ÍGY..ÉS AKI AZT MONDJA..TE DÖNTÖTTÉL HOVA SZÜLETSZ ..ÍGY IGAZ ... DE VAN HOGY BENÉZTED !!!

"MELERON MEMOÁR MORZSA :
- gyerek voltam kicsinyke...még .. volt egy kutyánk Gömbőc...ilyesmi színe volt éppen de már felnőtt kutya volt... csodás Lélek lakott benne..egyetlen "hibája " az volt, nyilván nem véletlen , hogy borzalmasan félt a viharoktól és átszakította minden alkalommal a szúnyoghálót az ablakokon , hogy bejusson ..
Nem ...nem engedték be őt... dehogy... nem engedték be a sufniba..vagy bárhova máshova....beleszólásom nem volt gyerekkussolsz alapon
Teltekek az évek és Gömbi ugyanúgy rettegett ha jött a vihar...
egy napon ... elmentünk családosan kirándulni .. soha nem vittük Gömbit..most jött velünk ... hm .. már akkor gyanús volt..
majd elkirándultunk Budaörsről Máriamakkosra és tovább .. és a Normafánál ... felrángattak a buszra...bőgtem, hogy de a Gömbi ??
közölték ...marad... így nem szaggatja be többé a szúnyoghálót a hülye kutya...
bőgtem .. hazamentünk ...busszal .. gyalog.. stb..
mire hazaértünk ..
Gömbi ott ült a kapuban mosolygószemmekkel örömködve, hogy végre megjöttünk..
2 nap múlva ..elaltatták ..csak mert.. !
hm .. és ezek ..... az EMBEREK ? ..
aki nekem fontos volt..mindenkit elvettek régen ... valahogy..
Zsófi nyulam meg akit húsvétra kaptam egyszer... egy napon eltünt a ketrecből ...egy évig gondoztam ... nevelgettem .. szerettem játszottunk imádtuk egymást...
....... s nehogy már boldog legyek ... egy napon nem volt ott..
kérdésemre, gyermekként ..
- hova lett Zsófiii ?????
a válasz ennyi volt :
apád megette ebédre
................. bőgtem mert megették akit szerettem ...csak mert ..nekem fontos volt...
...... ha pedig megkérdeztem .... kicsiny lányként...3 évesen ..
- Mi lesz ebéd ?
a válasz csak ennyi volt rámförmedve minden egyes alkalommal
- FINGONFÜSTÖLTFŐZELÉKPADONBASZOTTFŐZELÉKKEL MI MÁS ..
.... születésemtől fogva naponta elvert anyám ..később a pótapám ... s tudod mit kaptam mikor jött a verés ? ..egy röhögő mondatot
- TE AKARTAD LÁTTAM A SZEMEDBEN KIPROVOKÁLTAD MERT HIÁNYZIK NEKED !
.. miért írom le ezeket... mert akár verbálisan kapod akár fizikailag...kaptad életedben vagy kapod.ezek teszik az embert a magunkfajta.... "korcsokat " másokat..mint az átlag. OLYANNÁ MINT AMILYEN ..soha nem lesz a kisugárzásod mindenki számára szerethető...VAN AKI ÖLNE..VAN AKI ÖLELNE.... FOGADD EL ... néha kell, hogy emlékezz a mocskos emberekre...is... hogy tudd..TÉGED SOHA NEM TAPOSHAT SENKI EL
és azok akik gyerekként gyötörtek ...gyötörnek sokatokat ma is ..lelkiterrorral... hisztikkel.... de MA TE HÚZOD A HATÁRT...míg esetleg gyerekként nem merted..ma már..tudod A VÉR !! NEM KÖTELEZ ...
én megtettem anno ... húztam egy határt... s az jöhet be rajta...ki elfogad és elfogadtatja magát..ki nem akar háborúban élni velem...csak nyugalomban ...ki nem ver rommá szavakkal..... és nem csak akkor kellek ..ha épp jó kedve van ...
---és ha azt mondod...persze azért vagyok ilyen nyálas és pozitív sokszor... mert nekem mindenem megvolt mindig..... hát persze..MINDENT MEGKAPTAM TUDOD...AHOGY SOKAN MÁSOK .....AKIKNEK AZ KELLETT, HOGY ..szétverjék az önbecsülését születésétől fogva...mert már akkor...TESZTEK SORÁT KAPJA A MAGAMFAJTA...AHOGY TALÁN TE IS..AKI MOST VISSZAEMLÉKSZEL nyomorult ...verésekkel teli gyerekkorodra..
DE ETTŐL LETTÉL MA AZ AKI ...ÉS VERHET A SORS BÁRMENNYIT MÁR...ÉS ELVEHETI BÁRMENNYI SZERETTED.... akkorsem adod el magad... a mocskos lentnek ....MERT NEKED NEM AZ A SORSOD... és bármi áron kiállsz érte...hogy UTADON MARADJ ha ...beledöglesz is néha... néma rejtett emlék-könnyeidbe...
(Meleron) .. "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése