2015. július 3., péntek

EGYSZER VOLT ....IGAZ VOLT.... KIS KULCS

" MELERON FÉLE EGYSZER VOLT....IGAZ VOLT : 
Sokan csak azért mert gondjaitok vannak nem mertek élni ..nem meritek jól érezni magatokat inkább naponta belesülyedtek, a helyett, hogy ÉLNÉTEK .. Azt mondod persze gondokkal élni ? 
Elmesélek egy történetet.. sok-sok éve történt.. 
épp költözés alatt álltunk... iskola kezdés szeptember... egy ház ... amit falig lecsupaszítva épp romokban láttunk .. mert én hülye akkor életemben először..kölcsönt fogadtam VOLNA el hogy felújítva költözzünk be..
a kölcsönadó ...a képembe röhögött.. csak viccelt..ezt direkt akkor mikor a falak csupaszak voltak ..és esély se volt hogy beköltözhető legyen ..
kezdődött az iskola..gyermekem első osztályba indult ..egy másik városba .. volt ez a ház a régi lakás ..ami eladás alatt pedig jó messze..
Ott álltunk ... augusztusban .. látva hogy itt ...totál nem tudunk boldogulni .. én csak annyit mondtam ...magamba.. " na jó ... akkor most ..elmegyünk nyaralni nem tudom miből ..de mire visszajövünk meg fog oldódni én nem bírom megoldani emberként "
Összeszedtünk egy kis vízparti belföldi nyaralót bérelve... pénzt... és elhúztunk két hétre nyaralni ... ÉLNI !!! A gondot pedig... átadtam ... annak aki megbírkózik vele mert én úgy éreztem...MEGVAN A MEGOLDÁS CSAK NEM NÁLAM ..
mire hazaértünk ... egyszercsak ...csörgött a telefon ..három ember hívott fel ..akik VALAHONNAN hallották (ugye azégi hangszórók )hogy..nagy szükség lenne egy váratlan segítségre..
hozzáteszem soha életemben nemk értem senkitől egy fillért sem kölcsön mert értelmetlen ..
akkor és ott nem láttam más lehetőséget..megköszöntem elfogadtam ..
jött bennem az érzés.. TUDOM, HOGY EZT VILLÁMGYORSAN vissza fogjuk fizetni ..
a ház belül beköltözhető lett... .. de bennem volt... vajon hogy lesz a tartozás kifizetve..
újabb.... olyan gond amivel emberként nem bírkóztam volna meg... megköszöntem a Sorsnak hogy segített és megkértem .. mielőbb hagy adjam vissza mindenkinek ami jár..
Fogalmam nem volt hogyan mert sok pénzről volt szó ..
másnap..elkezdtek özönleni olyan munkák és lehetőségek amivel akkor.. fél év alatt sikerült visszafizetni minden tartozást..
olyan helyről érkeztek ...ahonnan soha emberi aggyal nem gondolta volna az ember..és olyan mennyiségbe ahonnan nem is lehetett rá esély..
DE... BENNEM VOLT A LEHETŐSÉG ÉS AZ ESÉLY CSÍRÁJA és AZ HOGY TUDTAM ... nem csináltam semmi rosszat... az aki megszivatott..csak tanított és segített..hogy nem adta kölcsön amit rám akart tukmálni ... és helyette..megtanultam olyan ERŐKET kihozni ..amiket addig csak alig-alig ismertem ..
AZ ERŐ...AMI A KÉTSÉGTELENSÉGED A TEREMTŐ ERŐID LEGNAGYOBB BIZONYÍTÉKA.AZ ERŐ...AMI RÓLAD SZÓL...AMI MEGMUTATJA....
BÁRMI JÁR NEKED ha TUDOD, HOGY A LELKED , A SORSOD SOHA DE SOHA NEM HAGY CSERBEN ..s bár ..a dolgok a Földön .. zötyögnek naponta tanul az ember mindenből...és igyekszik valahogy megtalálni a megfelelő utat...egy biztos..akkor és ott megtanultam ... HA MAGADBAN HISZEL ÉS A SORSODBAN A LELKEDBEN ...mindegy, hogy KI HISZ BENNED VAGY KI NEM ... NEKED CSAK MAGADBAN KELL ..ÉS EZ MINDENNEK A KULCSA..
nyavajoghatam volna, hogy ó én szegény sz...ban hagyott a sorsom és ... úristen mi lesz .... DE SEMMI KEDVEM NEM VOLT HOZZÁ ...akkor az a nyaralás...egy olyan lökést adott... s megmutatta.... A GONDOK AKKOR LÉTEZNEK HA OTT VANNAK NEM AKKOR....AMIKOR MÉG CSAK ELŐRE LÁTVA... BEVONZZUK ŐKET ...
itt a vége fuss el véle -mondanám ..de inkább azt mondom ... NÉZD MEG.. MENNYISZER TEREMTETT MÁR CSODÁT A LELKED... EMBER RÉSZEDNEK ÉS MENNYISZER NEM HISZED EL NEKI, HOGY ...CSAK RAJTAD ÉS RAJTA ÁLL MINDEN ...TEREMTÉSED ÉGEN -FÖLDÖN !
S , hogy miért meséltem ezt el éppen ma ? mert...sokan nem hisztek még abban ...akik vagytok .... csak a látszatban ..és a gondokban .... de ha abban hiszel... soha nem fog változni az életed....
csak akkor tud...ha nem a gondokban hiszel hanem a TEREMTÉSEIDBEN ..A SZÉPEKBEN, ESZMÉLETLEN ERŐSEKBEN ÉS TESZEL ÉRTE... TESZED AMIT A SORSOD AD LEHETŐSÉGKÉNT ÉS NEM FINTOROGSZ ... hanem elfogadod..mert az emberek zöme hajlamos kibúvókat kreálni ...s jöhet az önsajnálkozás...hogy neki bezzeg senki nem segít...
nem tudsz annak segíteni ...aki magán nem kezd el...csak nyavajog...
.............nem kirívó tanmese....csak egy kulcs....EGYETLEN KULCS..talán épp Neked...ki változtatnál !
(Meleron)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése