2015. június 6., szombat

MELERON FÉLE REGGELI KÖRKÉP EGY ZENÉVEL

"Meleron féle reggeli körkép : 
autózom... suhannak a fák .. az emberek nem sietnek..mint valami lelassult világ.. szól ez a zene... hangosan... dübörög...lüktet a szívbe...átmossa... kimossa a szétszaggatott helyeket odabenn...gyógyítja az ÉLET PULZÁLÁSA A ZENÉBŐL .suhannak a fák ... a házak a napfényben fürdőznek ... egy fecske..átrepül előttem mint egy.... jelenés... az élet-jeleként... nézem az eget..világítóan kék .... felhőtlen .. suhanok .. szól a zene..ezer gond bennem...suhanok...ezer szép bennem....csak autózom ... tekereg a kormány..fordulnak az utcák....lámpák ..pirosat jelez... nekem ? viccelsz? na így ni ..máris zöld... ... suhanok ... mennek a fák ... megyek én is... szól a zene...és az érzés csak annyi...mindegy mi történt...mi mi fog... "MINDEN RENDBEN VAN " ... mert mindennek épp így kell MOST LENNIE ..ahogy van ..suhannak a fák ..... ne suhanjunk annyira..hiszen egy kanyar és otthon vagyok ..megállok ... beparkolok ... kiszállok..hazaértem.... ÉLEK .. egy újabb nap a Földön ... nézem a rigót a házunk tetején...Ő is néz engem ..majd rákezdi... és csak mondja mondja... bíztatva.... vidáman ... Kapu nyílik ...belépek ... rózsa illat átölel..Tündérek és rózsák ..apró pöttöm kertemből egyszerre mosolyogva..."jahj de jó m egjöttél ? végre .. " és én is...ölelem őket..mert ahol..szeretnek ..ott képes vagyok szeretettel lenni ... ahol érzem ..ott képes vagyok beleolvadni .. hazaértem .. otthon vagyok ... csak a Lelkem sóhajt egy hatalmasat.... amivel egy közelgő nyárfa szöszmöszt el is fújok ... " itthon vagy ember...de én hol leszek otthon benned végre... " ..s csak csendesen megölelem bennem Lelkem hatalmas lényét... s csak lenyelem pár könnyem ..mosolyogva.. " hát ITT... ITT A SZÍVEMBEN ..." súgom neki csendesen ....s .. könnymaszatos képpel ..lépkedünk a lépcsőn .. betipegve a házba.. hát akkor... csináljuk ami a dolgunk ..ember-lélek-fúzióba .. ... és a zene szól... még mindig...mostmár a fülhallgatóból telefonról... mert végtelenítve... dallama..mára ...erőt adva...
s ha úgy érzed..adjon erőt Neked is...ki hallgatod....
(Meleron) "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése