2015. június 2., kedd

IGY TEREMTESZ TE IS ..ÉS EZER PÉLDÁD VAN .... TEREMTS TOVÁBB


" Meleron történet , hasonló biztos, hogy Neked is van vagy lesz ! - másfél éve nagyjából hozzám került egy Varázspálca.. már akkor tudtam , hogy vissza fog vinni oda ahonnan származik ... de eszembe nem volt erre gyűjötgetni, hogy elmenjek ...csak mert jött egy érzés.. igen ..az az ominózus Prágai Óra ...a Vencel téren .. és maga Prága... Soha nem vágytam oda..addig...eszembe nem volt, hogy mennem kéne bármiért is....rengeteg gyönyörű hely van .... és persze ez a város is szépséges. Ám hiába nem akar valamit az ember mint ember teremteni .... vagyis eszébe sem jut..ha a SORSA A LELKE HATALMASSÁGA ...el kell, hogy vigye azt megoldja ! Ezért írom szüntelen Nektek, hogy ... NE AKARATTAL AKARJÁTOK KIGONDOLNI MI HOGYAN LESZ CSAK ..TUDD, HOGY LESZ ... Nos ....bennem csak néha felvillant egy kép AZ ÓRÁRÓL ....mint ÁTJÁRÓRÓL de nem különösebben foglalkoztam vele ... hálistennek lekötött annyi neg. támadás és a Ti segítésetek , hogy nem jutott már erre figyelem energiám és ezért....nem is tudtam szétrombolni az égi teremtést :-) .. Eltelt nagyjából másfél év...mikor egyszer csak ... kaptam egy ajándék utazást... családosan az egyik szerettemtől (szeretteimtől) .. akiknek fogalmuk nem volt emberként arról, hogy nekem ott dolgom lenne...de odafenn elrendezték.... Az ötletet is..hogy élmény ajándékot kapok ..és azt is, hogy HOVA ! A papíron amit az utazáshoz az állt..... 4 csillagos szálloda..3 nap....Prága Belvárosában K+K Fonix Hotel - utazáshoz autó , üzemanyag és autópályamatricák is járnak . Mikor megláttam .... csak mosolyogtam hogy ez lehetetlen ..(persze én mondok ilyet ugye-ugye :-) de ámuldozni emberként én is szoktam ám hidd el ! ) Akkor villant be....az ÓRA - AZ ÁTJÁRÓ A KAPU..A PÁLCA AMI HOZZÁM KERÜLT MÁSFÉL ÉVE...TEREMTETTE MEG.... Effektív..nem nekem teremtette meg a kisebb vagyont, hogy eljussak .... hanem .....fogta...a TEREMTŐ ERŐK LEGNAGYOBBJA...ÉS A LELKEM...ODATOLTA EGYENESEN A KEZEMBE..... KÉSZ TÉNYKÉNT ...HELLOSZEVASZMELERONITTADÁTUMPAKOLJ ! Tehát.....voltaképpen az egész TEREMTÉSBŐL A PÉNZ MINT ESZKÖZ...NÁLAM KIMARADT ! Amiért ELMESÉLTEM EZT Nektek ! Mindíg ... ott akad el az emberi teremtés, hogy KIGONDOLJA A HOGYANT ...ÉS CSAK A PÉNZBŐL TUD KIINDULNI !!!!! Rengeteg hasonló történésem volt.. Volt, hogy kellett gáztűzhely...erre másnap beállított egy szerettem hogy hozott kettőt..teljesen új nem kell? csak beugrott vele..pedig nem tudta, hogy épp kell de A LÉLEK AZONNA TEREMT ÉS FENT SEGÍTENEK ÉS LEADJÁK ...! EZ EGY...DOMINOLÁNC!!!! A FÖLDÖN !!!! MINDENKI SEGÍT VALAKINEK .....HA ENGEDED ! ....NEM ÚGY, HOGY HELLOSZIA ITT EGY MILLA TESSÉK VEGYÉL BELŐLE! NEM EZ A SEGÍTSÉG...AMIT VÁRNÁL PERSZE EZ ...de nem így jön általában ! na jó ha így az is nagyon nagy dolog ..nyilván .. De az ÉGI TEREMTŐ ERŐID..MÁSKÉPP MŰKÖDNEK !! GONDOLJ VISSZA MENNYISZER VOLT OLYAN, HOGY....KELLETT VALAMI ÉS VALAHOGY KIMARADT A PÉNZ MINT ESZKÖZ ÉS EGYENESEN A KÉSZ DOLGOT VAGY ÉLMÉNYT KAPTAD MEG ! Furmányos módon .különleges kacifántos módon ahogy álmodban nem gondolnád ! CSAK ... TEREMTSD BENNED.... EGY SZÍVBÉLI TISZTA VÁGGYAL AMIRE SZÜKSÉGED VAN ÉS TUDD ! HOGY EZ MÁR ÚTON VAN ! A TÜRELMETLENSÉGED MEGÖLI ...A KIGONDOLÁSOD MEGÖLI .... Nehéz persze.....nem türelmetlenkedni néha főleg egy pénz alapú világban ..DE gondlj mindíg arra....hogy ... NEKED A LELKED..MEGÍGÉRTE... HOGYMINDENT MEGAD UTADHOZ .. AKKOR HAGYD DOLGOZNI .... ÉS ENGEDD..MERT Ő TESZI ÉS MEGADJA..BÁRMIT AMI KELL !!!!!!! a fentieket...... nem hencegésből írtam példának, hanem mert..... elképesztő ERŐS ÉS INTENZÍV ÖSSZEFOGÁSSAL DOLGOZTATJÁK AZ EMBERVILÁGOT -LÉLEKVILÁGOT..és mindenki ..akit ebbe bevonnak ....az már ÉBRED ÉS JÓ FELE MEGY ÉS TÖBBSZÖRÖSEN Ő IS MEGKAPJA MÁSKÉPP A SEGÍTSÉGET BÁRMIKOR... Ezért nem érdemes gondolkodni ha.....segítséget kapnál ..... fogadd el .. Ezért nem érdemes gondolkodni..ha ...segítséget adnál .... add szívből és ne gondolkodj rajta... Én mindíg egyszer ajánlom fel a segítséget....ha valaki nem fogadja el akinek adnám ... az nem érti, hogy ez nem tőlem segítség....hanem ÉGI RENDEZÉS ... és innentől..többet nem hozom szóba... Elfogadni pedig már....bármit elfogadok az Égi rendezés által ..köszönettel és hálával....... DE ! NEM BÁRKITŐL ..csak attól AKIBEN MEGBÍZOK !!! AKIT SZERETETTEL ÉRZEM....HOGY ADJA.. Mert még mindíg nézz szét...mennyi a kérkedés , a dac...és a pénz-témával való visszaélés ember világba... LELKÜNK -SORSUNK .... ERRE TANÍT...DOMINOLÁNC..TEREMTŐ ERŐINK MEGSOKSZOROZÓJA ! ...CSAK FIGYELD A JELEKET...... ÉS ELKÉPESZTŐ CSODÁS FÖLDI-ÉGI ÉLETED LEHET..! Ha azt mondod...persze Meleron Neked könnyű... biztos nincs anyagi gondod... akkor Te valóban az anyagi dolgokon vagy leragadva...mert ha figyeltél ..épp azzal kezdtem ...egy fillérem nem lett volna erre az útra amit ODAFENN ... MINDENKÉPP VÉGRE AKARTAK HAJTATNI ! Remek hely a Föld.... csak néha elfelejtjük mert annyira nehéz megszokni..HATALMASSÁGUNK LÉLEK JELEN-LÉTÉT..MÉG..EMBER TESTÜNKBEN ! Nem e Világi Szeretettel ! (Meleron)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése