2015. május 15., péntek

PITYPANG KÍVÁNSÁG




" Kora este...az egyik Pitypang .... így szólt rám a kertben .. - Most én vagyok a kiválasztott ...kívánj valamit Meleron ..amit MA olyan erőkkel elindítok teljesülni amilyen még nem volt .. Felvettem a kis pitypangot..néztem gyönyörű Fraktálszerűen elhelyezkedő reppenőit.... és figyeltem ahogy a szellő egyet-egyet ... finoman kihúz belőle... aztán csak így sóhajtottam önkéntelenül belefújva.. - Azt kívánom, hogy minden ember a Földön ..aki a Lelkével összedolgozik ..kapja meg hozzá Földi gondtalan anyagi támogatását... legyen meg mindene...oldódjanak ki hitelei...és megélhesse álmait vágyait...mert ha ez így van ... a többi ..még leragadt, felébredni nem akaró ember is... ettől a szép felszabaduló érzésenergiától ..biztos, hogy ... elkezd öntudatára ébredni anélkül, hogy erőszakkal tenné bárki ..aki jót akar nekik... ...s ahogy elszálltak a piciny pitypang magok .... mindegyik szinte visszaintegetett...csak ennyit szóltak mosolyogva : - IGY LESZ ! (Meleron) ..." (és hidd el én lepődtem meg a legeslegjobban ..mimindent motyogtam bele egy pitypangba .. így 2015.05.05-én a hármas 5 elem erejének napján )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése