2015. május 10., vasárnap

NEM AZ A DOLGOM - NÉZD EL NEKEM ! (SOKATOKNAK ÚJRA ! )

Évek óta sokan jöttök , hogy mit és hogyan csináljak ..és mit adjak át az embereknek ..

Bocsássatok meg...de én nem valami hangszóró vagyok mások tanait hírdetve...

Amit adok ... meglehet nem új ...de újra...amit adok.nem mások tanai...csak ...amit HOZTAM MAGAMMAL ..ÉS A MEGTAPASZTALÁSAIM ÁLTALI

SOKAN LUSTÁK VAGYTOK ARRA..hogy ha érzitek...hgoy valamit át kell adnotok az embereknek ..... nekem dobjátok ide...
. NEMMMM ....... NE AZ EGYSZERŰBB UTAT VÁLASZD.... MERT AZ PRAKTIKUS ÉS MOSOD KEZEIDET.....
EBBE BIZONY KELL FECCÖLNI IDŐT ÉS ENERGIÁT...ADD ÁT TE HA AZT ÉRZED KELL SOKAKNAK....NEM VAGYOK ÉGI-FÖLDI TITKÁRNŐ SEM !
Nem bántás...DE ...!!

ÉN NEM A MESTERE AKAROK LENNI SENKINEK ......MÁSOK TANAIT HIRDETVE..

ÉN A MESTEREKET KELTEM ÉLETRE...HOGY EGYMÁST SEGÍTSÉTEK

NEM A GYÓGYÍTÓD VAGYOK BÁR MEGTEHETNÉM .... ÉN A GYÓGYÍTÓT HOZOM KI BELŐLED...HOGY EGYMÁST GYÓGYÍTSÁTOK MEG...

ÉN NEM MONDOM MEG NEKED MI AZ ÉLETFELADATOD...DE SEGÍTEK ELŐHÍVNI BELŐLED....

SOROLJAM MÉG ? NEM KELL

TEGYÉTEK A DOLGOTOKAT....... ÉN AZÉRT VAGYOK, HOGY TI TEHESSÉTEK NEM AZÉRT, HOGY HELYETTETEK TEGYEM !

szeretettel ...

Meleron

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése