2015. május 3., vasárnap

MEMOÁR -TÜNDÉR KERTÉSZEK


" Meleron memoár : Ezt a kedves mosolygós virágot .... még apró kis pár centis sarjként kaptam anno ...Apukámtól ...olyan helyre ültettem ahol nem nagyon nőtt sőt eltünt teljesen ...árnyékos helyen elnyomta minden más növény...én már lemondtam róla... múlt évbe sem találtam .. Idén...pár hete...a sziklakert elején ...egy évek óta fejlődő hatalmas bokornyi nőtt belőle.. Néztem néztem ..majd a kerti Tündérek csak nevettek ábrázatomat látva.. és csak ennyit kérdeztek : - Na ..tetszik Meleron ? Akkor döbbentem rá....ők szépen kiszedték az árnyékos helyről ....és átültették ...a megmaradt tövet. Szó szerint megcsinálták ..nem csak úgy ..elképzelve meg éterileg, hiszen a Tündérek fizikai síkon dolgoznak velünk-értünk .. A virágocska..ma reggelre ilyen gyönyörű hatalmas virágpompákkal örvendeztetett meg.... ..... Ezek a csodák ..amik természetes dolgok a mindennapjainkban...és ha elfogadjuk őket és .... összedolgozunk a Segítő világokkal.... ők boldogan teszik nekünk-értünk ...s megtanítanak arra, hogy ....használjuk az általuk adta..csodás TERMÉSZETES TEREMTÉS-LEHETŐSÉGEKET ! csodaszép napot Nektek Föld Lakók ! (Meleron) "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése