2015. május 13., szerda

MÉG MINDÍG


" Néha nem azért írok Neked... a neg. dolgokról mert ..unatkozom ..vagy mert unom ha béke van ..hidd el ..én lennék a legboldogabb ha csak Angyalokról, Tündérekről, szép lényekről és csodaszép történésekről beszélhetnék ... vagy ehhez adhatnék Neked erőtárakat.. .... ha tudnád mennyit vitatkoztam az "Öreggel " odafenn...hányszor akartam beadni a "felmondásom", hogy én ezt nem ...nem nem nemmm ..de amit egyszer elvállalsz ... nincs szíved lemondani ..ha lenézel a Földre s Népére... erre az Aprónak tűnő...Óriási Gyöngyszemre ..a Világok Pereméről ..és csak nézed és arra gondolsz... JÁR NEKIK IS A LÉLEKSZABADSÁG ! .. s folytatod.. ...Tudod ..én is csak így és ezért..ahogy sokan mások ..másképp.... Nekem ez jutott... s ha kardot adok a kezedbe..nem én nyomom bele...ideteszem ha kell ÖNVÉDELEMRE HASZNÁLHATOD....HA PEDIG SZERETET ERŐTÁR KELL AZT IS MEGTALÁLOD... ...mindíg jönnek ..kik vagy azért püfölnek el ..mert nem őket szolgálom vagy azért...mert nem csak a fényről szónokolok ... de bárki jön bármennyiszer... csak annyit mondhatok .." intézd el, hogy cseréljünk ...boldogan átadom .. s meglátnád... nem olyan egyszerű mint kívülről tűnik .." bár nem szívesen cipelnám más útját sem...elég volt nekem ez a milliónyi életem .. mégis csak annyit mondhatok ... PRÓBÁLJÁTOK ELFOGADNI EGYMÁST..S EGYMÁS ÚTJÁT... MERT EZ EGY YIN-YANG VILÁG !...s csak nézem ... ahogy a fű nő...a Hőscincérek sután repkednek ... ahogy a Tündérek megcirógatják a fűszálakat... és csak nézem a farmeromon a szakadást.. benne egy csíkkal .. ami azt jelzi..mindegy mi merre szakad-reped..rombolódik ...ott van valami ..mindig..AMI ÖSSZETART...és ez számít... SOK ERŐT NEKTEK .... FÖLD LAKÓK .. Nem e Világi Szeretettel ! Meleron " ...

1 megjegyzés:

  1. És milyen igaza volt az Öregnek, meg neked is....
    Mert aki nappal dolgozik és éjszaka alszik, vagy fordítva...
    Nem tudja mit állmodik át...
    Csak ha valaki mondja...

    VálaszTörlés