2015. május 10., vasárnap

ERŐSÖDŐ


" A gyerekek !!!! iszonyatos erőtámadásoknak vannak kitéve az most zajló időszakban ! Ugyanis.... ők a már működő egyik legerősebb erőgeneráció a Földön ...nem véletlen akarják a kiválasztott-gyerekeket leállítani . Rengeteg módszerrel.... most elég sok gyerek -kamasz van rosszul ... hányás, rosszullét ... toxikusnak tűnő tünetek sokasága... van akinek pár nap alatt elmúlik van akinek nem .... Ráfogják vírusra..bacilusra..és mindenfélére, hogy a szülő ne kapjon sokkot..de a tény sajnos az , hogy ..egy olyan .... vírushoz hasonló szert nyomnak beléjük ahogy persze sok más felnőttbe is az éjjeli látogatók ! .. aminek a hatásai ezek .. Várhatóan akik ezt hozzák (nem e világi erőlények kik a Földre vágynak jó ideje...viccnek tűnhet de TE talán érzed nem az ) ...nos..ők már mindent bevetnek hogy megállítsák az FELÉBREDÉST ...nem csupán ..annyit tesz ez , hogy majd hú de nyitott leszel ...vagy a gyermeked..hanem hogy ERŐS ÉS VÉDELMET ADHATSZ BÁRKINEK ÉS A GYERMEKEKBEN LAKÓ LELKEK FŐLEG ! Borzalmas teher ez a földi testüknek ..nekik is és neked is... de tarts ki ..ez is lecseng... Vannak kisbabák akikre mindenféle betegséget igyekeznek rásózni ... látszatra...hogy műtét kell ..és orvosi beavatkozás... mert nem úgy fejlődik vagy nem úgy viselkedik ... LEGYETEK ÓVATOSAK ÉS NE MINDENT HIGGYETEK EL ..ugyanis a legfejlettebb LELKEK nemrég érkeztek a Földre...picibabák még..aprócskák és igyekeznek valahogy megállítani őket... NYILVÁN A SORAIM CSAK ANNAK SZÓLNAK AKI ÉRZI ... és mindezt úgy írom nekem is van gyermekem tehát tudom milyen ..ha baja van ..de azt is..hogy nem kell még jobban belebeszélni mindent.... amit csak ... a neg. oldal akar eléretni az orvosokkal csak azért, hogy megállítsák a gyermekeket.... injekciókkal..vitaminnak álcázott vackokkal ..... műtéti bármilyen beavatkozásokkal....amire nincs szüksége.... stb... és most nem arról írtam akinek van ! hanem akinél érezni, hogy csak ...MANIPULÁLT KAMU ...és ezt a szülői szív is érzi ... minden körülmények között.... ...anno én is mindenen aggódtam .. ha baja volt a gyermekemnek természetes szülői jelenség.. egyszer mondta : -nem kell aggódni értem tudod jól ! kérdeztem Tőle : "mondd Te sosem aggódsz értem ? " mire Ő így felelt : NEM!!! MERT ÉN BÍZOM BENNED ! hát ennyi ! sok erőt és FIGYELMET NEKTEK ! Nem e Világi szeretettel ! Meleron heart hangulatjel http://meleronmisztikuskunyhoja.blogspot.hu "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése