2015. május 13., szerda

CSENGŐ BONGÓ CSENGŐK...


" A Csengő-Bongó csengők ! - Ha nálad is összevissza szólalnak meg a csengők..kapucsengő... ajtócsengő...bármi .. nem bolondultál meg és nem érintkezési probléma általában . Főleg nem akkor , ha úgy történik mint nálam is szokott... nekiáll a csengő..olyan effekteket lejátszani aminek a programja...nincs is benne ! Kutyaugatás..telefoncsörgés... "Dzsingöllbelll " és még sorolhatnám ami ebben a csengőmben ..nincs.. beleprogramozva.. Nos.. ilyenkor aki már rutinos tudja, hogy általában ... valamelyik nem ide való lény jelez, hogy "namegjöttem "... De megesik,hogy .. olyan eszelős energiákat generálsz Te magad, hogy kiüti a biztosítékot energiaszinten az erőd és megbolondul minden... ...érdemes figyelni ... időpontokat...vagy azt kihez-mihez tudod kötni az adott...eszement csengetéseket.. mikor nem valaki csak viccelődik és megnyomja a csengőd..hanem .... tényleg bejön ..közben .. Azért mindig nézz ki ..ne legyél úgy mint én voltam , mikor már eluntam a sok csengetést....nem mentem ki ...aztán a családom ott kiáltozott a kapuban egy napon .."beeeeeengeddnélllvégre??? itthonmaradtakulllcsssss hahóóóó " grin hangulatjel hát... kellemes...csengetésektől mentes... pihentető éjjelt .. és nappalt Nektek ! (Meleron) "

2 megjegyzés:

  1. A lustaságra még ilyen jó magyarázatot nem hallotam :))

    VálaszTörlés
  2. NEM AKAROM TUDNI MIRE GONDOLTÁL :-D

    VálaszTörlés