2015. május 22., péntek

AZOKNAK AKIK KÖLCSÖNADTAK ÉS RÉGÓTA NEM KAPJÁK VISSZA...


" AZOKNAK AKIK KÖLCSÖNADTAK ÉS RÉG NEM KAPJÁK VISSZA ! Ma már írtam a másik oldalról...azoknak és azokról akik kölcsön kérnek .. (itt találod ha fontos ! ) http://meleronkulcsai.blogspot.hu/…/kolcson-nem-banki-es-te… Most azoknak akik olyan sorokkal keresnek meg hosszú évek után ..és már írtam erről de írom újra , ... - azoknak ..akik kölcsön adtak ..másoknak ..és nem kapták vissza jó ideje... ! Nos.. amikor azt kérdezed, hogyan szerezhetnéd vissza a pénzed... mert kell Neked.. és az a Tied.. a válasz ennyi főleg a Lelkedtől .. Két választásod van ! 1. életed végéig minden áldott napodat tönkrevágod azzal, hogy a pénzed visszaszerzése jár a fejedben és bár érzed a büdös életben nem fogod visszakapni , mégis reménykedsz,, hogy talán mégis..... mert az jár neked mert a Tied.. 2. Ezzel a mai lélektudásoddal már képes vagy felülről nézni a dolgokat és nem csupán emberként..... és ha ugye... ez így van , márpedig ha itt vagy és ezt olvasod akkor nyilván TE már sokkal előrébb vagy másoknál ..tehát.... fogod és ... KIMONDOD.... ÉGNEK FÖLDNEK ... MAGADNAK ..., HOGY ... "ELENGEDEM A TARTOZÁST... LEGYEN BOLDOG VELE AKINEK ADTAM ! TÖBBÉ NEM VÁROM EL, HOGY VISSZAADJA.... " és ha ezt képes vagy kimondani ... akkor!!!! két dolog történik ...TÖBBSZÖRÖSÉT KAPOD VISSZA FENTRŐL A LELKED ÉS AZ ÉGIEK ..MEGHAJOLNAK ELŐTTED MERT NEM RAGASZKODSZ ... HANEM ... NYITSZ EGY KAPUT... AZ ELFOGADÁSODDAL .. EGY HATALMAS POZITÍV TEREMTÉSED FELE !... VALAMINT..VISSZAKAPOD MAGADAT... MERT TE DÖNTHETTÉL ÍGY ÉS AZ ÉRZÉS HA ÁTJÁR....AZ ...FELSZABADÍT NEM LESZEL RABJA A "BA...MEG MA SEM ADTA VISSZA A KÖLCSÖNT EZ A SZE....T NEM " - CÍMŰ MONDATNAK TEHÁT TE DÖNTESZ ITT ÉS MOST MA ..HOGYAN AKARSZ ÉLNI TOVÁBB ÉS A DÖNTÉSED BEFOLYÁSOLNI FOGJA A TE ....VÁRT TEREMTÉSEIDET ! Én sosem adtam kölcsön ..... ha adtam pénzt...azt mondtam nem kell visszaadni ..most nincs rá szükségem és majd lesz ha kell máshonnan .. Ezt mondtam mindig.... és nem azért mert felvetett a pénz ..hanem azért... mert tudtam ..... ha az utolsó fillérem is odaadom ....másnak mert épp neki nagyon kell ..másnapra nekem újra lesz ....és ez egy TEREMTÉSTÖRTÉNTETŐ KÖRFORGÁS A TITKA EGY.... TUDOD ÉS HISZED... HOGY EZ EGY KÜLÖNLEGES TERMÉSZETES ENERGIA AMI TEREMT...AKARATOD SZERINT szeretettel Meleron "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése