2015. április 22., szerda

ORGONA VARÁZSLÓ


" Ő egy FEHÉR ORGONA ...úgyúgy.... komolyan .. Egy fehér orgona bokor gyerekeként jött a világra.... úgy kaptam ..láttam ahonnan kiásták ...hófehér hatalmas virágai voltak .... aztán ..nálam elvegetált... nem akart virágot hozni már vagy 5 éve itt figyelt....Bár én mindig is Lilát szerettem volna... de gondoltam nem baj ha beindul a virágzása..gyönyörű lesz .. Idén ... egyszercsak tavasz elején így szólt ! - tudom , hogy nem szeretnéd, hogy fehér legyek ..... de... én nagyon szeretlek Téged és nem szeretnék máshova kerülni ..szeretnék itt élni .... és ezért mindent megteszek jó ? Ahogy hozzámszólt...csak nem sikerült lenyelni minden könnycseppet..mert olyan megindító volt... rápotyogott ahogy ott álltam a kis Orgona gyerek mellett és ... néztük egymást mint ....két megilletődött Lélek ... ...pár napja...mikor épp öntözgettem ..és megsimogattam ... látom mosolyog rám büszkén ... egyetlen LILAAAA ORGONA virágával és így szól nevetve : - Látodddd megcsináltam megcsináltammmmmmmmmmmm mostmár nagyon szeretsz ugye ?? maradhatok ugye ? Lila vagyok látod ? Hát jól rábőgtem a leveleire...és nevettünk együtt s csak ennyit mondtam : -JahjjjTEee olyan buta vagy... én úgy szeretlek ahogy vagy.... hisz ha nem így lenne már nem itt élnél nálam .. de tény, hogy egy csoda vagy..és hatalmas varázsló ... a Tündérkert egyik legnagyobbika :-) ...s így éldegél Ő és én ..egymást tanítva... mint akik most kezdték a Földi létet...együtt újra.... önmagukat....FELÜLÍRVA ! BÁRMIKOR FELÜLÍRHATOD MAGADAT..... NEM KELL ANNAK LENNED AMI VOLTÁL ..BÁRMIKOR KIBÚJHATSZ A RÁD HÚZOTT RUHÁKBÓL VAGY ABBÓL AMIT TE HÚZTÁL MAGADRA....AZZÁ VÁLHATSZ AMIVÉ CSAK AKARSZ ...MINDEN ERŐ MEGVAN HOZZÁ BENNED....A KULCSOD EGGGGGY - TUDDDDD , HOGY KI VAGY ÉS KIVÉ AKARSZ VÁLNI !!!! ÉS EZT MINDEN PILLANATODBAN TARTSD SZEM ELŐTT ! csodaszép erőkkel teli MEGÚJULÓ NAPOT FÖLD LAKÓK ! (Meleron) "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése