2015. április 4., szombat

MELERON MEMOÁR - EMBER-LÉLEK SUTYORGÁS


MERT NEKED IS A LELKED AZ EGYETLEN AKI TUDJA A TELJES IGAZSÁGOT..SENKI MÁS !!!!

" MELERON-MEMOÁR: Ember : Mi ez a lyuk a bal fülemen a fülbevaló mellett ? Lélek : Hát tudod az amit 10 éve fúrtál a füredre magadnak nem emlékszel? Ember : Jó de az már mikor beforrt mert nem lett használva nem ? Lélek : De ! Ember : Akkor ez meg most mi? Lélek : Az egy lyuk ! Ember : De , hogy került oda ? Lélek : Ne akard tudni ! Ember : Ne sumákolj nekem már mindegy mondhatod ! Lélek : Ne akard tudni !!!! Ember : Na mindegy úgyis kiszedem belőled, de most keresek egy fél pár fülbevalót és jól használatba veszem ezt a lyukat ha már ....De figyu már ..hogy lett ez itt ? Lélek : Fejezd már be ...ne akard tudni ! (idő telik telik ...fülbevaló bekerül ..idő tik-tak fél óra múlva ) Lélek : Jó elmondom ülj le a seggedre . Ember : ülök Te majom nem látod ? (nevetnek ) Lélek : Na felkészültél ? Ember : Rád ? lehetetlen ..na monGGGyad már ! Lélek : Nos mivel olyan pusztulat ramaty volt a fizikai sejtállományod a sok rombolás miatt így , pont úgy ahogy más embereknél is .. már nem csak sejtcsere kellet hanem egy másik testet kaptál . Pontosan olyat amilyen volt ...csak leképezve .a burkolat..mondhatni frissített verzió. Ember : Hülye vagy? Akkor most nem én vagyok én ? Lélek : Te sosem voltál TE...Te ÉN VAGYOK .. csak TE a ruhám vagy ! Ember : Na te meg nagyképű vagy ! és nem a ruhád vagyok én ÉN VAGYOK .. Lélek : De azért szeretlek mert ilyen majom vagy pont mint én ..akaratos, dacos és ..nem hagyod, hogy hülyének nézzenek ! Na ezért vagy TE az EMBER RÉSZEM Ember : jójó de akkor most mi van ? Lélek : Mit nem értesz még mindig ? Ember : semmit ..hadoválsz ! Lélek : jó basszus akkor elmondom embernyelven ..kinyúvadtál éjjel a harcokban de összeraktak ..így megfelel ? mindenkiről van tárolt változat...s ha sérül a test....megalkotódik újra..mert nekem mint Léleknek ..ebben a testben kell véghezvinnem ezt a küldetést...basszus mit nem értesz még ezen ?... Ember : jó azért lehet egy kérdésem ? Lélek : bármennyi Te kis szeretnivaló Emberlénytársamruhám na mondd Ember :...miért nem kaptam kisebb embertestet ha már farigcsálnak fúrnak és lyukasztanak ? Lélek : mert nekem még muszáj , hogy .....olyan legyél amilyen most vagy... tudom, hogy borzasztó kényelmetlen ne haragudj érte....ígérem ...hamarosan ...kényelmesebb leszel saját magad számára is....csak egy kis időt adj még... kérlek ! Ember : jól van ... de aztán behajtom az ígéreted ! Lélek : nem kell behajtanod...ez ELRENDELTETETT... (s mentek dolgukra..együtt kéz a kézben ! ) Shákámoi Meleron

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése