2015. április 16., csütörtök

KÖRBETÁNCOLÓKÓDHOZÓ


" ..és ahogy megjelent gyönyörű ragyogó fehér ruhájában ... körbetáncolt ahogy teregettem a napfényben az illatos ruhákat... ahogy megszimatolt.... ahogy megállt egy pillanatra előttem a levegőbe.... ahogy kacskaringós jeleket jelírt a levegőbe.... hogy kövesse tekintetem ... még a láthatatlanon túl is... s ahogy eltűnt...majd váratlanul később újra megjelent ..körbetáncolt újra.... jelezve... elhozta a változást.. A VÁLTOZÁST HOZÓ TÁNCÁVAL ..KÖNNYED KIS TESTÉVEL...PILLE RÖPTÉVEL.... BELESÚGOTT LELKEMBE...S EMBER TESTEMBE...KÓDOKAT HOZVA EL EGY MÁSIK VILÁGBÓL... magát ..Pillangónak álcázva.... s csak lerogytam a hintaágyba....ahogy vakított a napfény... még hunyorogni is elfelejtettem... csak néztem ahogy...dolgavégeztével...szinte hátraint...és bennem csengő hangján csak annyit mondott.... ..na de ez egy másik történet....." (Meleron)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése