2014. június 13., péntek

TE MIÓTA? EMLÉKSZEL MÉG AZ ELSŐRE ?


".MELERON MEMOÁR :..emlékszel még rá? ..hány éve használod az internetet ?..... én kb. 20 éve.... emlékszem valami Burger King akció volt...ha tudomisénmennyiszer kajáltál ott kaptál egy....Datanetes előfizetést 1 kerek hónapra...az internetre.. Na kaptam....azt sem tudtam mit kell vele csinálni ...Egy ismerős elmondta..kukkot sem értettem belőle....teljesen haszontalannak tűnt...aztán megmutatta, hogy van valami ICQ nevű program .... amin át lehet más helyen lévő emberekkel kommunikálni ..na gondoltam kit érdekel..... háááát ott szabadult el a "pokol"... .-))) mert az olyan roppant érdekes volt...hogy húúúhaaa..el sem mész sehova és más országokból is tudsz emberekkel beszélgetni ...nahát és ..ha beütsz egy mondatot ...az látszik a monitoron nahát és ...azonnal jön rá a válasz nem kell várni egy hetet hogy levélben postán megérkezzen....csuda érdekesnek tűnt... akkor még boldog boldogtalannal szóba álltam...(pszt ma már magammal se ..... és akkor még....ha emlékszel mert vagy már olyan bölcskorú mint én ...akkor az a kerregős modemre csatlakozós volt...meg az é jjeli matáv kedvezmény 150 ft-ért.... húúú én akkor 2 órákat aludtam ..hogy bírtam nem tudom....mert bizony muszáj volt kihasználni hogy lehet a világgal beszélgetni ... mekkora csoda volt.. na de a lényeg.... a Datanetes internet előfizetést amit 1 hónapra nyertem ....elfelejtették lekötni ....hát szépen ment tovább 1 kerek éven át....én csak örültem ....aztán jött egy csekk valami horibilis összegről.... háááát persze, hogy írtam nekik hogy az fizesse ki aki elfelejtette lekötni ....IGY NI.... de rég volt.....igaz se volt talán .....ki tudja ebben a felfordult ..fene nagy.....dimenzió összemosta világban .... ma már mókás visszagondolni azokra a réééégi szép időkre..... (Meleron)...."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése