2014. június 14., szombat

NEM RÖHÖG EGYÜTTÉREZ :-D


"MELERON MEMOÁR : sok-sok éve történt.... jövök ki az egyik multi mosdójából..... vidám mosolygós arcccal...hogy is másképp hát így jön ki az ember...ugyebár... megyek megyek..odajön egy idősebb hölgy és ...egy ku..nagyot belevág a hátamba majd a karomba boxol egyet...... hú de felcsapta a 2 db női agysejtem....mondom ez hülye...nem is ismerem és máris bunyózni akar??..nézem nincs nálam csak egy szatyornyi zsömle...már azon túnődtem felbecsapom vele.......mire megszólal karakánul így : - maga....nem látja maga....... hogy kilóg magából a wc papír ? és .....azzal a lendülettel otthagyott...! hátrafordulok hát akkor látom a gatyám úgy húztam fel hogy a wc papír tartóból kb. 1,70 cm-es tekercs darab ......olyan királynői uszályként lifegett utánam ......suhant a légáramlattal..és csak úgy vonulásom közben...észre sem vettem...ahogy...megyek.... valószínüleg....nem keveseket megríkatva a röhögéstől... ne röhögjél tessék együttérezni..mert mire elkaptam a végét....mint a kutya a farkát kergettem ....(ez így volt ! jesszus !! )..mert zavaromba annyi eszem biza nem volt, hogy ..kitépjem a gatyámból.... (ja és ez a tiszta verzió volt ám :-)).... hát..... én most kérem bemutatkoztam ..és TE ...engem olvasol ..nagy okosságokért.....eszednél vagy ? (Meleron ) "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése