2014. június 15., vasárnap

MOST AZ EGYSZER...


" Egyszer a Lélek így szólt az ember részéhez..: - kérlek..csak most az egyszer..hagy szeressek BELÉ...Ő BELÉ..... nem fog fájni ígérem ! s az ember rész így szólt szelíden : - nem lehet.... attól mert én ezt az életem élem...s nem volt több ember létem..pontosan átérzem az összes !!! -leélt életed ilyen fajta fájdalmát....magányát.....szépeket és fájót is..... nem lehet.....nézd el nekem kérlek Lélek..nem tehetem..mert én nem vagyok oly erős mint Te..nekem csupán ez a rozzant fizikai formám van .....és ha Te ...megint újabb fájdalmakat halmozol fel ...mert a sorsod az, hogy csupán állomása legyél pillanatokra másoknak.....abban én halok bele.....a fizikai szív....hasad meg....TE vígan élsz -létezel majd tovább..más testben vagy épp más Világban.....de én még...szeretném élvezni kicsit.....hétköznapian...emberkedve...ezt a Bolygót.... s Világát.... S a Lélek.....szíve megindult hrtelen ...s ember része arcán..sós Lélek-Nektárt fogant....s így ölelték egymást....mert ŐK KETTEN...ÚGY SZERETHETTÉK EGYMÁST...AHOGY SENKI MÁS SOSEM TUDTA...FELTÉTELEK NÉLKÜL, BIRTOKLÁSMENTESEN..EGYMÁST VÁLASZTVA..ÖRÖK HŰSÉGGEL..FIGYELMESSÉGGEL...NEM E VILÁGI SZERETETTEL ! ..... (Meleron).. http://meleron.hu/ "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése